Мања слова Већа слова РСС

Мој кутак

Неwслеттер Пријава за newsletter

 

>

Министарство рада и социјалног старања успоставило јединствену инфо линију 19977

Министарство рада и социјалног старања успоставило јединствену инфо линију 19977
Датум објаве: 28.07.2020 15:12 | Аутор: мрсс

Испис Штампај страницу


Министарство рада и социјалног старања, Црногорски Телеком, Теленор Црна Гора, Друштво за телекомуникације „Мтел“ и Телемацх д.о.о. Подгорица, усагласили су реализацију активности пројекта: ,,Реформа система социјалне заштите у Црној Гори“, у дијелу успостављања јединствене инфо линије за потребе општинских Центара за социјални рад, чији ће број бити 19977.

Инфо линија се успоставља у оквиру пројекта „Реформа система социјалне заштите у Црној Гори“, који спроводи Министарство рада и социјалног старања у сарадњи са УНДП у Црној Гори. 

Црногорски Телеком је у сарадњи са УНДП успоставио телефонску линију са бројем 19977 и како је Меморандумом о сарадњи предвиђено, неће наплаћивати оперативне трошкове рада линије (позиве са свих фиксних и мобилних мрежа у Црној Гори ка изабраном броју) у периоду до 31. децембра 2021. године, са могућношћу продужења. На исти начин ће поступати и Теленор Црна Горе, Друштво за телекомуникације „Мтел“ д.о.о. Подгорица и Телемацх д.о.о. Подгорица. 

Јединствена телефонска линија центара за социјални рад намијењена је грађанима да, уколико су у сазнању да је одређеном лицу усљед посебних околности и социјалног ризика потребан одговарајући облик социјалне заштите, могу бесплатно да пријаве надлежном центру.

Такође, путем бесплатног позива, корисници/це права из социјалне и дјечје заштите могу добити информације које су од значаја за остваривање права. 

Јединствена телефонска линија као и запослени у центру, корисницима/цама ће бити доступни 24 сата.